Hver dags Vegetarmad

Hver dags Vegetarmad.

Inspiration til meget mere grønt hver dag.
Masser af Grøntsagsmad :-D
Godt Brød, Fristende Kager, Varmende Supper, Lækre Desserter, Sunde Hovedretter og Inspirerende Sideretter.

Jeg satser på gode råvarer, så jeg ved hvad der er i maden.

Jeg satser på økologi hvor det overhovedet er muligt, da jeg ved at vores krop og energi er produkt af hvad vi spiser og hvad vi tænker! ;-)

Her handler det om masser af opskrifter på Vegetar og Veganermad - over 700 opskrifter.

tirsdag den 9. august 2011

Brownies med Chokolade

Min bedste Brownie opskrift :-D
8 stykker
65 g. mørk chokolade
50 g. smør
1 æg
100 g. sukker
40 g. hvede eller speltmel
½ tsk. bagepulver
50 g. hakkede hasselnødder
et lille ildfast fad eller form

Hak chokoladen. 
Smelt smørret og rør chokoladen i den varme smør. 
Pisk æg og sukker sammen til det er luftigt. 
Bland mel og bagepulver og rør det i æggesukkeret. 
Tilsæt chokoladesmørret og de hakkede nødder. 
Rør dejen sammen og kom den i en smurt eller bagepapir klædt form. 
Bag kagen ved 175 grader i 25 minutter.
Server :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar